ЕЛЕКТРОННА РЕЄСТРАЦІЯ В ЗДО
Правила електронної реєстрації заявок на зарахування дітей до закладів дошкільної освіти.
1. Електронна реєстрація заявки на зарахування дитини у заклад дошкільної освіти (далі ЗДО) передбачає внесення дитини до загальноміської бази даних.
2. Важливим завданням цієї бази даних є облік дітей дошкільного віку.
3. Електронна реєстрація є обов’язковою для того, аби дитина могла бути зарахована до ЗДО. Вона здійснюється шляхом заповнення спеціальної електронної форми на сайті закладу дошкільної освіти чи відділу освіти, до якого належить цей заклад.
4. Якщо батьки або особи, що їх заміняють, не в змозі самостійно заповнити електронну форму, то вони можуть звернутися за допомогою до керівника обраного ЗДО або до реєстратора в даному закладі.
5. При оформленні заявки батьки або особи, що їх заміняють повинні надавати правдиву і достовірну інформацію, в іншому випадку заявка не буде чинною та буде видалена.
6. При реєстрації заявці надається індивідуальний верифікаційний номер та фіксується дата її подачі. Ці дані вже не змінюються.
7. У випадку виявлення повторних заявок, або навмисного внесених некоректних даних, заявки будуть повністю вилучені з електронної бази без права поновлення їх індивідуального верифікаційного номера та дати реєстрації.
8. За індивідуальним верифікаційним номером на сайті ЗДО чи відділу освіти можна перевірити стан заявки та, за необхідності, видалити її. У випадку видалення заявки індивідуальний верифікаційний номер та дані про дату подачі заявки у базі видаляються автоматично.
9. Під час електронної реєстрації ви остаточно обираєте бажаний заклад дошкільної освіти, тому перед реєстрацією обов’язково визначіться із закладом (в кожному ЗДО є години прийому батьків), ознайомтеся з кількістю поданих заявок, адже одна заявка може бути зареєстрована лише в один ДНЗ.
10. Обрати інший ДНЗ можна лише вилучивши стару заявку і оформивши нову.
11. Батьки можуть переоформити дитину, яка відвідує дошкільний заклад, чи зареєстрована у електронній базі, в інший ЗДО із збереженням дати реєстрації лише за наявності вагомої причини (наприклад, переїзд) та за умови наявності вільного місця у ньому. Для цього потрібно написати заяву у відповідний ЗДО із підтвердженням наявності місця і підтвердити перевід у відділі освіти відповідного району.
12. Зареєстрована заявка отримує порядковий номер, відповідно до кількості раніше поданих інших заявок, які сортуються у порядку зростання дати реєстрації. Порядковий номер не є місцем.
13. Порядковий номер може змінюватися лише у випадках (перелік вичерпний):
· вибуття дитини з ЗДО;
· зміни бажаної дати зарахування до ЗДО;
· переводі дітей з інших ЗДО;
· зарахування дітей в ЗДО (формування груп);
· позачергового зарахування дітей пільгових категорій, визначених чинним законодавством.
14. У період з червня по серпень, що слідує після дати подачі заявки, завідувачі дошкільних закладів обробляють заявки та формують групи. У цей час статус вашої заявки може бути зміненим.
15. За вказаними у реєстраційній формі контактними даними (номером телефону та адресою електронної пошти) вам надійде інформація про кожну зміну статусу заявки.
16. Остаточне зарахування дитини до ЗДО здійснюється завідувачем обраного вами ЗДО у відповідності до порядкового номера заявки у електронній базі та із врахуванням дітей пільгових категорій.
17. На вимогу батьків або осіб, що їх заміняють, які подали заявку у відповідний ЗДО завідувач надає перелік усіх зарахованих дітей з датами подачі їхньої заявки.
18. Стан заявки передбачає такі статуси (перелік вичерпний):
· «на розгляді» – присвоюється автоматично усім поданим заявкам;
· «підтверджено» – присвоюється заявкам, чий номер потрапляє у обраний ЗДО відповідно до місця в черзі та кількості вільних місць у закладі. При отриманні листа про присвоєння заявці статусу «Підтверджено» слід протягом 10 робочих днів подати оригінали відповідних документів, необхідних для зарахування дитини у ЗДО. Якщо протягом 10 робочих днів відповідні оригінали не подані – завідувач має право таку заявку відхилити;
· «відхилено» – заявка відхилена завідувачем із вказанням причини. Ви можете звернутись до завідувача для уточнення причини відхилення, а також самостійно вилучити заявку із переліку відповідного ЗДО. Після вилучення заявки ви можете подати нову заявку в інший заклад. Нова заявка отримує нову дату реєстрацію та новий індивідуальний верифікаційний номер. За умови відхилення заявки по причині браку місць, відповідно до вашого письмового звернення, завідувач продовжує заявку на наступний навчальний рік із збереженням початкової дати реєстрації;
· «вилучений» – означає, що за заявою батьків завідувач ЗДО вилучив заявку із переліку заявок свого ЗДО;
· «зарахований» – статус присвоюється завідувачем ЗДО тим заявкам, які мали статус «підтверджено» та по них були подані усі необхідні документи у ЗДО;
· Коли ваша дитина завершує відвідувати ЗДО, заявці присвоюється статус «виключений».
Відповідно до Положення про електронну реєстрацію дітей для прийому в дошкільні навчальні заклади м. Харкова заявником мають бути надані наступні відомості (в тому числі персональні дані, які надаються заявником з дотриманням вимог законодавства України):
Про дитину: Прізвище, ім’я, по батькові. Дата народження. Дошкільний навчальний заклад, який обрали батьки або особи, які їх замінюють. Бажаний рік для зарахування дитини до ЗДО. Адреса проживання. Серія, номер свідоцтва про народження, дата видачі свідоцтва. Інформація про наявність встановлених пільг. |
Про батьків: Прізвище, ім’я, по батькові батьків або осіб, які їх замінюють. Адреса зареєстрованого місця постійного проживання. Контактні дані (телефон, електронна адреса). |
Коментарi